BIO

Natu u 29 di marzu di u 1966 in Puerto Real, una cità custiera di a pruvincia di Cadice, in u sudu di a Spagna, in u senu di una grande famiglia umile è travagliadora.

 

Formazione accademica:

 

· À ottu anni aghju intrutu in a rondalla di a scola La Salle de Puerto Real, una scola induve aghju fattu i mo studii primari. U so direttore è maestru, Don Pedro Álvarez Hidalgo m'hà amparatu à ghjucà a bandurria.

· À l'età di dece anni, aghju principiatu i mo studii di pianoforte in u Conservatoriu Reale di Musica Manuel de Falla attuale in Cadice, lasciandulu in Scola Elementale è ripiglialu à l'età adulta finu à u cumpletu di u Primu Ciculu di Scola Media.

· Eru studiente di u cumpusitore, maestru è pianistu di Cadice Luis Felix Parodi.

· Aghju studiatu Storia è Scienze di a Musica à l'Università Virtuale di La Rioja.

· Aghju un diploma in a specialità di musica cum'è prufessore di scola primaria.

. Durante l'anno accademicu 2015/2016 aghju compiu è compiu studii in Film Orchestration à l'Accademia ThinkSpace in ligna, cuntendu trà i mo tutori arrangiatori è cumpusitori di fama internaziunale cum'è Charles Fernández è Milton Nelson frà altri.

. Diplomatu in Musica da l'Università Internazionale di La Rioja (UNIR) in 2.018

. Cursu di Tecniche Audio Mastering cù Marc Dieter Einstmann (ingegnere maestru per artisti cum'è Annie Lenox, Depeche Mode o U2 per chjamà uni pochi) Tecniche di Musica Contemporanea I cù u cumpusitore talianu Gabriele Vanoni; à Berklee Online 2.020

 

 

Formazione autodidatta è attività cum'è pianista-tastieru.

 

· Sò un multi-strumentistu autodidattu.

. Aghju perfezziunatu i mo studii cavaquinho à l'Accademia Levino Ferreira cun Lúcio Socrates (nipote di u maestru di Frevo Levino Ferreira) in Recife- Brasile

· Aghju fattu parte di diverse furmazioni musicali: solista in hotel, duos, trii, orchestre di musica dance, gruppi Sevillanas, gruppi di rock è pop lucali è accumpagnatore in a so presentazione in El Puerto de Santa María di a cantante Eurovision Eva Santamaría.

 

Attività di l'arrangiatore:

 

· Di quelle bande lucali in cui aghju participatu.

· Di giovani prumesse di a canzone spagnola.

· Da a cumpagnia di teatru sivillana La Tarasca in "La hora de la really" è "Robinson Crusoe".

 

Attività di u cumpusitore:

 

In u 2003 aghju publicatu u mo primu album: MIRADORES (vede a discugrafia). Questu travagliu hè u fruttu di parechji anni di raccolta d'idee è d'interessi musicali. Hè un album eterogeneu in u quale stili assai diversi sò cumbinati.

 

Aghju pigliatu u nome di scena berekekê da una meravigliosa canzone di u cantante è cumpusitore di u nordeste brasilianu Geraldo Azevedo. Una canzone chì rende omagiu à l'Amazonia è cù a quale mi sentu identificatu. Ricerche recenti anu dimustratu chì l'origine di a parolla vene da e lingue Bantu, parlate da più di 200 milioni d'Africani è chì hè una onomatopeia aduprata per u rachuliu di un tipu di rana uriginaria di u cuntinente africanu.

 

L'assi stilistici di a mo musica giranu intornu à trè centri: a mo furmazione classica, i mo interessi in ciò chì si chjamava musica mundiale, è l'elettronica cum'è strumentu di travagliu. Tutte e mo cumpusizioni nascenu da u fruttu di a tecnulugia più avanzata di a tastiera di u postu di travagliu. A mo musica hè strumentale.

 

Sò un artista indipendente, senza un discu.